KLIPING BLOG

Saznajte kako tumačimo podatke i pojave u medijskoj industriji

Saznajte Kako Tumačimo Podatke I Pojave U Medijskoj Industriji
U post-korona periodu svi svetski brendovi imaju jednu misiju: kako da stvore efektivne kampanje uz minimalne troškove. Klasične strategije nastupa u digitalnom marketingu, saradnja sa influenserima i veliki budžeti za oglašavanje mogli bi privremeno da ustupe mesto gerila marketingu….
Uticaj Globalne Pandemije Na OglaŠavanje
Posledice COVID-19 virusa osećaju se u svim industrijama, pa je takav slučaj i sa oglašavanjem. Sredinom marta američki oglašivači su znatno smanjili svoje budžete, sa planom da se smanjenje nastavi i u drugom kvartalu. Aprilska istraživanja kompanije Advertiser Perceptions…
Twitter-1
Radimo normalno, od kuće naravno! Media monitoring, izveštaje i analize svi naši korisnici će i ubuduće dobijati u uobičajenim rokovima, bez većih promena. Naša korisnička podrška je na raspolaganju od 7:00 do 21:00 putem svih kanala. Najbržu reakciju možete…