Startapi u oflajnu

05.11.2019

 Istraživanje o predstavljanju startapa u tradicionalnim medijima  Ključan element za uspeh je da se pokrenete i uradite nešto. Prosto i jednostavno. Mnogo ljudi ima ideje, ali je malo onih koji odluče da urade nešto po tom pitanju odmah. Ne sutra. Ne sledeće nedelje. Već danas. Pravi preduzetnik je čovek od dela, a ne sanjar (Nolan...

pročitaj više

Šta je Employer Branding i zašto je važan za vaše poslovanje?

31.10.2019

Svaka kompanija ima određenu reputaciju, bez obzira na to da li aktivno radi na njenom građenju ili ne. Employer Branding je koncept koji podrazumeva promovisanje kompanije, odnosno organizacije kao poželjnog poslodavca za željenu ciljnu grupu. Cilj ovog procesa je da se od biznisa napravi takav brend, koji će privući potencijalne zaposlene, zatim ih zaposliti i...

pročitaj više

(Iz) bori se kao žena – godišnja analiza medijskog izveštavanja o raku dojke

28.10.2019

Jasmina, Dijana, Zorica, Domina, Vesna, Ivona i Sanja – samo su neke od hrabrih žena koje su uspele da pobede rak dojke i to svoje iskustvo odlučile da podele u intervjuima za medije. Godišnja medijska analiza posvećena izveštavanju o raku dojke agencije „Kliping“, pokazala je da su njihovi intervjui najčešće objavljeni na internet portalima (74,47%),...

pročitaj više