Prednosti video kampanja na društvenim mrežama

11.07.2019

Video se već godinama smatra dominantnim sadržajem na društvenim mrežama, ali njegova upotreba i dalje raste, kako za zabavu tako i za reklame.  Preko 50% korisnika je zainteresovano za video koji plasiraju brendovi i firme koje voli. Ovo se odražava i na marketing strategije i na sadržaj koji ti brendovi kreiraju. (HubSpot) Dok TV reklame...

pročitaj više

Izveštavanje štampanih medija o izborima za Evropski parlament

27.06.2019

Iako Srbija još uvek nije članica Evropske unije, nedavno održani izbori za Evropski parlament privukli su veliku pažnju štampanih medija, pokazala je analiza agencije „Kliping“.  U prethodnih godinu dana u štampi su objavljena 802 teksta u kojima se izveštavalo o izborima za Evropski parlament. Posmatrano od maja prošle godine broj tekstova se povećavao iz meseca...

pročitaj više

Statistika društvenih mreža u 2018.

06.06.2019

Marketing na društvenim mrežama je visoko merljiva stvar, puna analitike, statistike, brojeva i trendova među korisnicima. Sve se prati, od engagementa, broja lajkova i reakcija, šerova i komentara, do demografije i psihografije korisnika. Iako se društvene mreže konstantno unapređuju i menjaju, statistika društvenih mreža može biti od koristi za svaku marketing strategiju i svako ko...

pročitaj više