Gerila marketing u eri društvenih mreža

21.05.2020

U post-korona periodu svi svetski brendovi imaju jednu misiju: kako da stvore efektivne kampanje uz minimalne troškove. Klasične strategije nastupa u digitalnom marketingu, saradnja sa influenserima i veliki budžeti za oglašavanje mogli bi privremeno da ustupe mesto gerila marketingu. Prednosti i istorija gerila marketinga Gerila marketing je strategija oglašavanja koja se fokusira na jeftinu nekonvencionalnu...

pročitaj više

5 stvari koje smo naučili od Majkla Džordana o građenju ličnog brenda

14.05.2020

Lični brend igrača Poslednjeg plesa Dosadašnjih 8 epizoda Netfliksovog serijala „The Last Dance“ pored toga što nas je vratio u zlatno doba košarke, dao nam je važnu lekciju o građenju ličnog brenda. Jedan od najboljih NBA igrača svih vremena podsetio nas je da je lični brend  razlika između „Ko ste vi?“ i „Hvala što ste...

pročitaj više

Ekonomsko nasilje nad ženama: Nejednake, pokorene i kontrolisane

07.05.2020

Medijsko izveštavanje o ekonomskom nasilju nad ženama (april 2018 – april 2020) Položaj žena kroz istoriju obeležen je nejednakim odnosom moći koji prati opšteprihvaćeni konstrukt da su „slabije“ – fizički, psihički i ekonomski. Kada na to dodaju karakteristike patrijarhalnog i tradicionalnog društva, modeli različitih oblika nasilja nad „slabijim“ polom postaju svakodnevnica. Tako je u Srbiji...

pročitaj više