Gejming industrija kao marketinški alat

29.07.2020

Oglašavanje i građenje brenda na društvenim mrežama je skoro obavezno i podrazumeva se prilikom planiranja svake marketinške strategije. Baš zbog toga što se svi brendovi bore sa pažnju korisnika, društvene mreže kao platforma predstavljaju sve veći izazov za prenošenje jedinstvene poruke. Za velike brendove, možda je vreme da iskoriste drugačiju priliku za razvoj brenda: video...

pročitaj više

Pravila aktivizma na društvenim mrežama

16.07.2020

Za nizak odziv pristalica Donalda Trampa na njegov politički skup u Tulsi, povodom ponovne kandidature za predsednika SAD,  odgovorni su ni manje ni više nego tinejdžeri koji koriste aplikaciju TikTok. Ovaj vid aktivizma na društvenim mrežama krenuo je od upotrebe haštega (hashtag), a prerastao je u konkretnu akciju kupovine karata za pomenuti skup, a sve...

pročitaj više

Post-korona svet: Rad od kuće, virtuelni događaji i online obuka

18.06.2020

Da li će nestati komunikacija “licem u lice”?   Novonastala situacija izazvana pandemijom COVID-19 je zahtevala brzo reagovanje u svim industrijama i određen stepen digitalne transformacije. U kratkom roku, bilo je potrebno prebaciti i prilagoditi celo poslovanje iz offline u online.  Kao i naša svakodnevnica, ni naša radna mesta verovatno nikada neće biti ista nakon...

pročitaj više