Medijsko istraživanje o ponudama bankarskih usluga u 2018. godini

16.05.2019

U sve dinamičnijem poslovnom okruženju, banke na različite načine pokušavaju da zadrže postojeće i dobiju nove korisnike. Da bi obezbedile konkurentnost na tržištu, banke teže da se njihove usluge razlikuju u odnosu na konkurenciju, plasirajući ih na najbolji način kroz različite kanale komunikacije – tradicionalne, društvene medije, newslettere, flajere, bilborde itd. Rezultati medijskog istraživanja usluga...

pročitaj više

CSR Izveštaj o medijskim aktivnostima banaka za 2018. godinu

25.04.2019

Značaj društveno odgovornog poslovanja u poslednjih nekoliko godina prepoznat je u različitim sektorima, pa tako i u finansijskom. U toku 2018. godine banke u Srbiji najčešće su svoju društvenu odgovornost iskazale kroz podršku različitim kulturnim manifestacijama, rezultati su medijskog istraživanja bankarskog sektora agencije „Kliping“. S druge strane, analiza je pokazala, da banke najmanje medijski komuniciraju...

pročitaj više

Digitalna transformacija nije izbor

08.04.2019

U Beogradu su u roku od samo mesec dana održana dva događaja koja su bila posvećena digitalnoj transformaciji. Najpre je 5. marta obeležen „Dan internet domena Srbije“ (DIDS) na kojoj su učesnici imali priliku da se upoznaju sa procesom i višestrukim značajem digitalne transformacije, dok je pre par dana završen veliki nagradni konkurs Generator 2.0,...

pročitaj više