Ograničenja i zabrane u oglašavanju: od duvanskih proizvoda do automobilske industrije?

18.08.2020

Ukoliko bi se sprovelo istraživanje među ljudima koje svoje znanje o marketingu i oglašavanju baziraju isključivo na američkoj seriji “Ljudi sa Menhetna” (Mad Men u originalu), verujemo da bi na pitanje “Šta se 60-ih godina najviše reklamiralo” odgovor bio cigarete. I bili bi u pravu. Iako je danas u celom svetu skoro pa potpuno zakonom...

pročitaj više

Gejming industrija kao marketinški alat

29.07.2020

Oglašavanje i građenje brenda na društvenim mrežama je skoro obavezno i podrazumeva se prilikom planiranja svake marketinške strategije. Baš zbog toga što se svi brendovi bore sa pažnju korisnika, društvene mreže kao platforma predstavljaju sve veći izazov za prenošenje jedinstvene poruke. Za velike brendove, možda je vreme da iskoriste drugačiju priliku za razvoj brenda: video...

pročitaj više

Pravila aktivizma na društvenim mrežama

16.07.2020

Za nizak odziv pristalica Donalda Trampa na njegov politički skup u Tulsi, povodom ponovne kandidature za predsednika SAD,  odgovorni su ni manje ni više nego tinejdžeri koji koriste aplikaciju TikTok. Ovaj vid aktivizma na društvenim mrežama krenuo je od upotrebe haštega (hashtag), a prerastao je u konkretnu akciju kupovine karata za pomenuti skup, a sve...

pročitaj više