Gejmifikacija poslovanja

26.11.2019

Gejmifikacija podrazumeva primenu principa i mehanike iz igrica u raznim oblastima poslovanja, a sa ciljem da se učesnici igre pokrenu i motivišu u pravcu rešavanja određenih problema. Da bi bila uspešna Gejmifikacija mora sadržati izazove čijim prelaženjem odnosno rešavanjem korisnik dobija određene nagrade i ostvaruje mogućnost napredovanja, a sve u smeru ostvarenja ciljeva zbog kojih...

pročitaj više

Startapi u oflajnu

05.11.2019

 Istraživanje o predstavljanju startapa u tradicionalnim medijima  Ključan element za uspeh je da se pokrenete i uradite nešto. Prosto i jednostavno. Mnogo ljudi ima ideje, ali je malo onih koji odluče da urade nešto po tom pitanju odmah. Ne sutra. Ne sledeće nedelje. Već danas. Pravi preduzetnik je čovek od dela, a ne sanjar (Nolan...

pročitaj više

Šta je Employer Branding i zašto je važan za vaše poslovanje?

31.10.2019

Svaka kompanija ima određenu reputaciju, bez obzira na to da li aktivno radi na njenom građenju ili ne. Employer Branding je koncept koji podrazumeva promovisanje kompanije, odnosno organizacije kao poželjnog poslodavca za željenu ciljnu grupu. Cilj ovog procesa je da se od biznisa napravi takav brend, koji će privući potencijalne zaposlene, zatim ih zaposliti i...

pročitaj više