(Iz) bori se kao žena – godišnja analiza medijskog izveštavanja o raku dojke

28.10.2019

Jasmina, Dijana, Zorica, Domina, Vesna, Ivona i Sanja – samo su neke od hrabrih žena koje su uspele da pobede rak dojke i to svoje iskustvo odlučile da podele u intervjuima za medije. Godišnja medijska analiza posvećena izveštavanju o raku dojke agencije „Kliping“, pokazala je da su njihovi intervjui najčešće objavljeni na internet portalima (74,47%),...

pročitaj više

64. Sajam knjiga „Pismo = glava“

22.10.2019

Da li će digitalne knjige zameniti štampane? I koje dnevne novine su na naslovnoj strani dan nakon otvaranja Sajma taj događaj imale kao vest?   Međunarodni, grandiozni, a samo naš Sajam knjiga, otvorio je vrata svojoj mnogobrojnoj publici 20. oktobra. Susreti i druženja trajaće sve do 27. oktobra. Slogan je veoma interesantan „Pismo = glava“....

pročitaj više

15 saveta za početnike u marketingu i komunikacijama

10.10.2019

Stručnjaci iz oblasti komunikacija, PR, javnih poslova i odnosa sa medijima iz Forbsovog Saveta za komunikacije podelili su svoja iskustva iz prve ruke. Mladim stručnjacima koji tek ulaze na tržište rada često je potreban kratak vodič za najvažnije aspekte rada u njihovoj delatnosti. To važi i za stručnjake u oblasti marketinga i komunikacija, posebno imajući...

pročitaj više