Post-korona svet: Rad od kuće, virtuelni događaji i online obuka

18.06.2020

Da li će nestati komunikacija “licem u lice”?   Novonastala situacija izazvana pandemijom COVID-19 je zahtevala brzo reagovanje u svim industrijama i određen stepen digitalne transformacije. U kratkom roku, bilo je potrebno prebaciti i prilagoditi celo poslovanje iz offline u online.  Kao i naša svakodnevnica, ni naša radna mesta verovatno nikada neće biti ista nakon...

pročitaj više

Gerila marketing u eri društvenih mreža

21.05.2020

U post-korona periodu svi svetski brendovi imaju jednu misiju: kako da stvore efektivne kampanje uz minimalne troškove. Klasične strategije nastupa u digitalnom marketingu, saradnja sa influenserima i veliki budžeti za oglašavanje mogli bi privremeno da ustupe mesto gerila marketingu. Prednosti i istorija gerila marketinga Gerila marketing je strategija oglašavanja koja se fokusira na jeftinu nekonvencionalnu...

pročitaj više

5 stvari koje smo naučili od Majkla Džordana o građenju ličnog brenda

14.05.2020

Lični brend igrača Poslednjeg plesa Dosadašnjih 8 epizoda Netfliksovog serijala „The Last Dance“ pored toga što nas je vratio u zlatno doba košarke, dao nam je važnu lekciju o građenju ličnog brenda. Jedan od najboljih NBA igrača svih vremena podsetio nas je da je lični brend  razlika između „Ko ste vi?“ i „Hvala što ste...

pročitaj više