Tržište elektronskih komunikacija u Srbiji u 2018. godini

05.09.2019

Ukupan prihod ostvaren na tržištu elektronskih komunikacija Republike Srbije u 2018. godini iznosi oko 198.7 milijardi dinara, što je za 3.9% više u odnosu na prethodnu godinu. U bruto domaćem proizvodu Srbije prihodi od elektronskih komunikacija su u 2018. godini imali udeo od 3.9%. Najveći deo u ukupnim prihodima ostvaren je, kao i prethodnih godina,...

pročitaj više

Da li verujemo brendovima?

23.08.2019

Brendovi danas oblikuju naš svakodnevni život: kako raste njihova uloga u društvu, tako rastu i sama očekivanja korisnika. Čista marketinška komunikacija o odličnom proizvodu i sjajno korisničko iskustvo nije više samo po sebi dovoljno. Danas je potrebno da verujemo da je taj brend koji biramo ujedno i društveno odgovoran i da živi vrednosti koje mi...

pročitaj više

Izveštavanje medija o nezi žena: Lice pre svega

01.08.2019

Iako u Srbiji ne postoje precizni podaci koliko vremena dnevno žene provode negujući sebe, agencija „Kliping“ istraživala je kako mediji savetuju pripadnice lepšeg pola da vode računa o svom izgledu. Analiza je pokazala da su mediji u prvoj polovini 2019. godine najčešće izveštavali o preparatima za negu lica (45.13%), slede proizvodi za telo (37.39%), dok...

pročitaj više