Društvene mreže – trendovi za 2020.

05.12.2019

Društvene mreže su danas sastavni deo života i deo dnevne rutine svakog čoveka. Zato ni ne čudi što digitalna strategija sve češće postaje obavezan deo strategije poslovanja većine kompanija i biznisa. Koncept je vrlo jednostavan u teoriji – pratiti svoju ciljnu grupu i servirati im relevantan sadržaj, ali to svi rade i  nastaje problem –...

pročitaj više

Istorija Black Friday: Od kraha tržišta do milijardi

29.11.2019

Crni petak je termin koji je danas svetski sinonim za dan posle Dana zahvalnost i početak praznične rasprodaje.  Rekordi u zaradi se obaraju svake godine, i promet se danas meri u milijardama. Prema istraživanju i predikciji Adobe Analytics za 2019, prihod od online kupovine samo u Americi za vreme Black Friday-a iznosiće 7.9 milijardi, za...

pročitaj više

Gejmifikacija poslovanja

26.11.2019

Gejmifikacija podrazumeva primenu principa i mehanike iz igrica u raznim oblastima poslovanja, a sa ciljem da se učesnici igre pokrenu i motivišu u pravcu rešavanja određenih problema. Da bi bila uspešna Gejmifikacija mora sadržati izazove čijim prelaženjem odnosno rešavanjem korisnik dobija određene nagrade i ostvaruje mogućnost napredovanja, a sve u smeru ostvarenja ciljeva zbog kojih...

pročitaj više