Da li znate kada i kako se spominjete u medijima?

13.09.2019

Razumevanje onoga što se događa oko vas predstavlja prvi i osnovni korak ka dugoročnom uspehu. Da li znate koliko vam monitoring medija može pomoći u svakodnevnom poslovanju, kriznim situacijama, osmišljavanju komunikacijskih planova, unapređenju brenda…? Predstavljamo vam pet prednosti kontinuiranog praćenja medijskih objava: Slika kompanije/brenda Monitoring medija vam pruža mogućnosti objektivnog merenja i poboljšanja efikasnosti komunikacije...

pročitaj više

Tržište elektronskih komunikacija u Srbiji u 2018. godini

05.09.2019

Ukupan prihod ostvaren na tržištu elektronskih komunikacija Republike Srbije u 2018. godini iznosi oko 198.7 milijardi dinara, što je za 3.9% više u odnosu na prethodnu godinu. U bruto domaćem proizvodu Srbije prihodi od elektronskih komunikacija su u 2018. godini imali udeo od 3.9%. Najveći deo u ukupnim prihodima ostvaren je, kao i prethodnih godina,...

pročitaj više

Da li verujemo brendovima?

23.08.2019

Brendovi danas oblikuju naš svakodnevni život: kako raste njihova uloga u društvu, tako rastu i sama očekivanja korisnika. Čista marketinška komunikacija o odličnom proizvodu i sjajno korisničko iskustvo nije više samo po sebi dovoljno. Danas je potrebno da verujemo da je taj brend koji biramo ujedno i društveno odgovoran i da živi vrednosti koje mi...

pročitaj više