KLIPING BLOG

Saznajte kako tumačimo podatke i pojave u medijskoj industriji

Saznajte Kako Tumačimo Podatke I Pojave U Medijskoj Industriji

Prijavite se i saznajte kada objavljujemo novi blog.

Zakonodavstvo kada je u pitanju zaštita podataka o ličnosti vremenom postaje sve rigoroznije. Zahtevi ljudi da njihovi podaci ne budu stalno dostupni za obradu marketing stručnjaka biće veliki izazov za struku, konstatuje se u godišnjem izveštaju agencije Kantar. Osim…
U preokretu dostojnom holivudskog scenarija, Bob Čapek, izvršni direktor Volt Diznija sklonjen je sa te pozicije posle (samo) 33 meseca na poslu. Odbor kompanije odlučio je da na tron vrati Boba Ajgera, koji je vodio Dizni petnaest godina i…
Ivana Sajt 1140x420 (1)
„Šta ako mi nađu nešto“, „Nemam vremena“, „Neće to valjda mene“ – prema pisanju medija neki su od najčešćih strahova i izgovora žena koje ne odlaze na redovan pregled dojki. S druge strane, štampani mediji su u oktobru, koji…
Nielsen Sports, globalni lider u sponzorskoj analitici i afinitetima fudbalskih navijača, nedavno je objavio globalni sportski marketinški izveštaj za 2022. Fokusiran prevashodno na njihove afinitete, izveštaj otkriva nove načine razmišljanja i ponašanja koje su navijači usvojili tokom pandemije kako…
Savremeni život je pun stresa. Starije generacije bi posle napornog dana ili stresne situacije za opuštanje verovatno odabrale šetnju u prirodi, čitanje knjiga i slično, ali ima i onih koji bi uzeli telefon ili tablet, otišli na YouTube i…
Ghosting, koji po definiciji podrazumeva prekid svakog vida komunikacije sa osobom sa kojom smo do tog trenutka imali nekakav odnos, nije nov pojam. Kao takav, koristi se u svetu dejtinga i emotivnih veza, ali poslednjih godina ušao je i…