KILIJAN MARFI I NJEGOV ODNOS PREMA SLAVI I MEDIJIMA

Autor teksta
Picture of Kliping

Kliping

Da li je moguće biti popularan u današnjem svetu bez društvenih mreža? Većina bi na to pitanje verovatno iz prve odgovorila negativno iako ih demantuju primeri pojedinih javnih ličnosti koje grade uspešne karijere u svetskom šou-biznisu iako nisu prisutni ni na njima. Najaktuelniji među njima definitivno je Kilijan Marfi, koji je u velikoj meri obeležio 2023. godinu svojom ulogom u „Openhajmeru“ i za tu rolu mu se već predviđa Oskar za glavnu mušku ulogu.

Pravi prioriteti

U industriji koja često nagrađuje brz uspeh, Kilijan Marfi je izabrao drugačiji put. Serija „Peaky Blinders“ („Birmingemska banda“) vinula ga je među zvezde za koje vlada ogromno interesovanje medija, a „Openhajmer“ ga je u tom smislu odveo i korak dalje. Međutim, Marfi je nastavio da se bavi ulogama koje su često bile potcenjene i da živi povučenim životom u Irskoj, daleko od svetla reflektora, crvenih tepiha i potrebe za samopromocijom.

Kada su Marfija pitali zašto nema društvene mreže, šaljivo je odgovorio kako je prestar za to iako je svima jasno da ih nema zato što se ne uklapaju u njegov način života. Većina poznatih ličnosti, kao i oni koji žele to da postanu, koristi društvene mreže za oglašavanje, ali za ličnost poput Marfija, to nije prioritet. On se tamo ne oglašava, niti prisustvuje većim događajima, osim kada je to baš neophodno, a i tada se maksimalno trudi da izbegne kamere i kontakt sa njima.

Kilijan Marfi oduvek je težio prizemnom životu sa minimalnom slavom i reputacijom. Za njega je karakter zapravo sve što je bitno. On nije od onih glumaca koji poseduju harizmu i razmetljivost neophodnu za crveni tepih i svetla reflektora, ali zato kad stane pred filmsku kameru on može postati bilo šta – gangster, žena ili fizičar. Marfiju ne smeta da bude čovek iz senke i potpuno je zadovoljan svojim malim ulogama u značajnim projektima koji su bili dovoljni da izdržavaju njegovu porodicu. Ukratko, irski glumac više voli da radi za kreativnost nego za slavu. Međutim, njegov život se okrenuo naglavačke kada je njegova popularnost naglo porasla posle „Birmingemske bande“.

Budi ono što jesi!

Njegova privlačnost, po mnogima, leži u njegovim prodorno plavim očima i to je u velikoj meri istina, ali šta je to zapravo tako očaravajuće u njima? Nije u pitanju boja, već kompleksna, raznolika emocija i potreba da se bude svoj, koje se vide u svakom njegovom pogledu.

Marfi može da uvuče ljude u priču i da ih natera da dvaput razmisle o tome posle. Iako je skoro trideset godina radio u glumačkoj industriji, što ga čini jednim od najplodnijih glumaca, ni standardna hijerarhija filmske ekipe ni njegova slava neće ga sprečiti da u poslu odabere samo ono što ga zaista osvaja. Njegov uspeh je, stoga, prirodan rezultat njegove nepokolebljive potrage i ljubavi prema zanatu, kao i suštinske potrebe da bude beskompromisno svoj.

Drugačiji od svih

Poznat po svojoj introvertnoj ličnosti, Marfi je odabrao miran, normalan život daleko od očiju javnosti, pokazujući otvoreno u kojoj meri ne uživa u izloženosti javnosti i tom delu svog posla. „Ne razumem zašto se očekuje da ću blistati u nekoj emisiji“, rekao je u intervjuu za The Guardian. I ne samo da on to izgovara, već ostaje krajnje dosledan svojoj reči – njegov „dosadni“ izraz lica postao je ultra popularan meme, a preko 70 miliona ljudi na TikTok-u je pogledalo video-snimke na temu njegovih intervjua tokom kojih deluje odsutno. S tim u vezi, nema nikakve sumnje da najveći deo njegove privlačnosti za fanove, uz prodorno plave oči, leži u toj autentičnosti, koja se u potpunosti razlikuje od svih drugih javnih ličnosti koje se uglavnom trude da se dodvore publici i uspostave što bliskiji i direktniji kontakt sa njom. Nasuprot svima njima, Marfi poručuje: „Nikada nisam želeo da vidim svoje ime preko naslova filma… Ništa od tog sr*a mi nikada nije palo na pamet, nikada”.

Drugim rečima, upravo njegova želja da ostane distanciran i da radi svoj posao bez da se bilo ko zanima za njega lično, predstavlja u aktuelnim vremenima sveopšte samopromocije, onaj najjači catch koji poput magneta privlači pažnju.

Pogledajte još