DA LI STE UKLJUČILI CREATOR MODE NA LINKEDIN-U?

Autor teksta
Picture of Kliping

Kliping

LinkedIn je, to je danas svima jasno, mesto na kome pojedinci i kompanije mogu da ostvare značajne poslovne veze i prošire svoj uticaj u industriji. Ukoliko ga koristite, jasno vam je da neke korisnike ove aplikacije možete pratiti, dok se sa drugima možete spojiti. Ako pak ne znate zašto je to tako, odgovor je jasan, prvi imaju uključen LinkedIn Creator Mode, koji zapravo predstavlja jedan od najboljih načina da se putem ove mreže povežete sa drugim korisnicima i kompanijama.

Šta je Creator Mode i ko bi trebalo da ga koristi?

LinkedIn je Creator Mode dizajnirao za kreatore sadržaja, frilensere, preduzetnike i profesionalce koji žele da povećaju svoju vidljivost i stvore brend unutar njihove platforme. Ova postavka se na LinkedIn profilima pojavila 2021, a cilj joj je bio da se podstaknu korisnici ove mreže da češće objavljuju sadržaj na svojim profilima s obzirom da je statistika u vezi sa tim prilično niska. Naime, tek 1% svih LinkedIn korisnika redovno na nedeljnom i mesečnom nivou objavljuje sadržaj na svojim profilima. Ostatak korisnika najčešće samo lajkuje tuđe objave, tu i tamo nešto prokomentariše, dok su većina korisnika uglavnom pasivni posmatrači.

Sada, aktiviranjem Creator Mode-a korisnici mogu da transformisati svoje profile u dinamičke prostore koji ističu sadržaj koji postavljaju na svom profilu, kao i njihovu stručnost. Njegova glavna svrha je da olakša pronalaženje adekvatnog sadržaja, poveća angažovanje pratilaca i podstakne dublje veze u okviru LinkedIn zajednice.

Uključivanjem ove opcije na svom profilu odmah dobijate opciju „Follow“ kako bi drugi korisnici mogli da prate vaše objave. Po istom principu, više nije neophodno spajati se sa korisnikom kako bi se njegov sadržaj prikazao na vašem feed-u, dovoljno je samo kliknuti navedeno dugme bez potrebe za odobravanjem od strane korisnika. Na ovaj način povećavate brzinu i opseg plasiranja svog sadržaja, jer se baza pratilaca dopunjuje bez potrebe da svakoga ponaosob odobrite.

Prednosti korišćenja LinkedIn-ovog Creator Mode-a su velike, ali ovde naglašavamo one najznačajnije:

1. Povećana vidljivost i selfbrending

Glavna prednost Creator Mode-a je selfbrending. Prikazivanjem odabranog sadržaja na vrhu vašeg profila, možete ostvariti trajan uticaj na posetioce i pružiti im jasan osećaj sopstvene stručnosti i dostignuća. Takođe možete da se etablirate kao ugledan autoritet u svojoj oblasti, sebe bolje pozicionirate u diskusijama koje se vode u okviru vaše industrije i svoje uvide na datu temu učinite vidljivijim za svoje pratioce.

2. Povećana stopa angažovanja

Sa Creator Mode-om dobijate mogućnost da istaknete određene vrste sadržaja kao što su postovi, članci i linkovi. Takav režim automatski podstiče više interakcije, uključujući komentare, lajkove i dalja deljenja sadržaja koji ste postovali. Kako biste imali uvid u to koliki je vaš doseg možete da koristite preciznu i detaljnu analitiku koju vam Creator Mode pruža. U okviru nje možete pratiti ukupne impresije i doseg na nedeljnom, mesečnom i godišnjem nivou, a možete analizirati i svaki post ponaosob i otkriti koji tip ljudi je odreagovao na njih. Zahvaljujući tome, u budućnosti možete da planirate i kreirate sadržaj prema ciljnoj grupi korisnika koja vas najviše zanima.

3. Lakše za otkrivanje i umrežavanje

Ono što je takođe prednost ove alatke jeste to što olakšava ljudima da pronađu i potom se povežu sa osobama koje dele njihova mišljenja i imaju ista ili slična interesovanja. To otvara vrata za saradnju, partnerstva, pa čak i mogućnosti za pronalaženje posla ukoliko je to ono što vam treba. Ne zaboravimo da je suština LinkedIn-a sve u vezi sa umrežavanjem, a opcija Creator Mode to podiže na viši nivo omogućavajući vam da kreirate interaktivnije i privlačnije profile, što zauzvrat može dovesti do vrednijih profesionalnih odnosa u budućnosti. Osim toga, Creator Mode vam omogućava dodavanje pet ključnih hashtagova na vaš profil, što olakšava ljudima da vas odmah otkriju i zaprate.

4. LinkedIn Live i LinkedIn Newsletter

Kreatori sadržaja sa Creator Mode-om dobili su i opciju javljanja uživo putem video sadržaja – LinkedIn Live. Ova opcija predstavlja odličnu priliku za brojne korisnike i njihove biznise, pogotovu za one koji se bave raznim edukacijama ili pružanjima usluga.

Sa uključenim Creator Mode-om dobijate i mogućnost slanja newslettera korisnicima koji se prijave za to.

Da li bi trebalo da aktivirate Creator Mode?

Creator Mode definitivno pruža brojne nove mogućnosti na ovoj mreži, ali bi ipak trebalo biti i obazriv sa njegovom instalacijom. Drugim rečima, on možda i nije za svakoga.

Prevashodno treba imati u vidu da sa aktiviranjem ove alatke broj pratilaca postaje vidljiv svima, a s obzirom da on na izvestan način ukazuje na jačinu vašeg influensa, možda bi najpre trebalo da poradite na kreiranju sadržaja i konekcijama, pa tek kada dođete do zadovoljavajućeg broja njih, da uključite Creator Mode.

Isto tako, neaktivni korisnici neće ništa dobiti ako se prebace na ovaj režim, s obzirom na to da ih niko neće pratiti, a neće moći da se sa pratiocima spoje tako lako kao pre.

Creator Mode je prevashodno za one korisnike koji često objavljuju sadržaj na LinkedIn-u, dele taj sadržaj sa drugim korisnicima, pokreću interakcije i grade zajednicu. Ukoliko ste jedan od takvih, a imate puno konekcija od kojih većina nije aktivna, onda obavezno aktivirajte ovu alatku. Pratioci na LinkedIn-u su očekivano osobe koje će možda biti angažovanije na vašim objavama, jer žele da vas prate i nisu se sa vama spojili pasivno, samo zato što ste nekad radili zajedno ili se poznajete iz neke druge sfere.

U svakom slučaju, ukoliko ste aktivni na LinkedIn-u i volite da obitavate na ovoj mreži i delite sadržaj putem nje, onda obavezno uključite Creator Mode i pratite statistiku. Odmeravanjem prednosti i nedostataka u odnosu na vaše lične i profesionalne ciljeve i usvajanjem autentičnog i strateškog pristupa, LinkedIn-ov režim stvaraoca može biti moćno sredstvo u oblikovanju ubedljivog ličnog brenda i jakih konekcija sa ljudima iz iste sfere poslovnog interesovanja. U svakom slučaju, ukoliko ne budete zadovoljni postignutim rezultatom uvek možete jednim klikom da isključite ovu opciju.

Pogledajte još