Najbolji blog tekstovi u 2024. godini: Ključni uvidi za uspešan PR i marketing

Autor teksta
Picture of Kliping

Kliping

Na početku 2025. godine, osvrćemo se na sadržaj koji smo za vas kreirali i biramo najčitanije i najkorisnije tekstove iz prethodnih 12 meseci. Ova retrospektiva donosi pregled inspirativnih priča, praktičnih saveta i stručnih analiza koje su svoje mesto našle na našem blogu.

Bilo da ste PR profesionalac, marketinški stručnjak ili se bavite brendiranjem i komunikacijama, ove teme nude vredne uvide i alate za unapređenje vaših strategija. Pogledajte koji su to tekstovi privukli najviše pažnje i saznajte kako mogu doprineti vašem daljem profesionalnom razvoju!

PR

PR stručnjaci suočavaju se sa brzim promenama u industriji, a ovi članci donose dragocene savete za izgradnju poverenja, unapređenje strategija i uspešno upravljanje krizama. Ovi tekstovi pružaju uvid u trendove, tehnike i izazove i koristan su resurs za svakog PR profesionalca

PR lekcije iz stvarnog života: Šta možemo naučiti iz tuđih grešaka?

  • Kako to izgleda kada stvarne PR greške prerastu u krizu. Ovaj tekst pruža dragocene lekcije koje nam pomažu da izbegnemo slične situacije u budućnosti.

Neuro-lingvističko programiranje (NLP) u komunikacijama, PR-u i marketingu

  • Kako se tehnike NLP-a mogu koristiti za unapređenje komunikacije u PR-u i marketingu? Mogu da vam pomognu da kreirate ubedljive poruke, razumete bolje ciljne grupe i izgradite poverenje kroz prilagođavanje jezika i frejminga poruka.

10 ključnih PR trendova za 2025. godinu

  • Veštačka inteligencija, autentičnost, transparentnost, storytelling vođen podacima samo su neki od trendova na koje treba da obratite pažnju u ovoj godini.

Marketing & Komunikacije

Ovi tekstovi nude ključne savete o digitalnim inovacijama, strategijama za angažovanje publike i prilagođavanju poslovanja tržišnim promenama.

Smeli potezi ili rizici – šta stoji iza velikih rebrendiranja

  • Rebrendiranje je značajan poduhvat za svaku kompaniju. Može redefinisati identitet brenda, privući nove kupce i osvežiti prisustvo na tržištu. Međutim, može takođe izazvati kontroverze i debate.

Od dosadnog do nezaboravnog: Kako napisati newsletter koji će se čitati?

  • Najbolji saveti za kreiranje newslettera koji privlače pažnju i angažuju čitaoce, naglašavajući važnost zanimljivog sadržaja, personalizacije i vizuelne privlačnosti.

Prolazni trend ili budućnost oglašavanja? Istina o neuromarketingu

  • Neuromarketing kao alat za bolje razumevanje potrošačkih reakcija uz pomoć tehnologija poput EEG i fMRI, koji omogućavaju efikasnije oglašivačke kampanje, ali takođe postavlja pitanja o njegovim etičkim implikacijama i izazovima u primeni.

Strategije za pametnije odluke

Koristi moćne strategije za donošenje odluka koje unapređuju poslovanje i podstiču rast.

TED Talk-ovi koji vam mogu pomoći da budete bolji komunikacioni lideri

  • Ovi govori nude uvide u to kako efikasno preneti poruke i kako tvoja komunikacija, verbalna i neverbalna, može oblikovati percepciju i uticati na reakciju publike.

Kako uspešno komunicirati u kriznim situacijama? Najčešće greške, i kako ih izbeći 

  • Blog ističe važnost brze, transparentne i empatične komunikacije u kriznim situacijama, uz upozorenje na greške poput kontradiktornih informacija i prebacivanja krivice, naglašavajući potrebu za jasnom strategijom i doslednošću.

Zašto padamo na klikbejt – Otkrijte kako komunicirati privlačno, ali ne i manipulativno

  • Istražili smo privlačnost klikbejt naslova i pronašli najbolje savete za kreiranje atraktivnih, ali poštenih naslova, naglašavajući važnost transparentnosti, ispunjenja očekivanja publike i buđenja znatiželje

Kako odabrati ključne reči za praćenje medijskog klipinga

  • Kako da izaberete prave ključne reči tako da uvek imate sve relevantne informacije o tome šta se i gde priča o vašem brendu.

Mediji o važnim društvenim temama

U prethodnoj godini smo za vas uradili nekoliko analiza medijskih objava u Srbiji. Ovi tekstovi će vam pružiti širi uvid u to kako mediji pristupaju određenim temama i koliko štete to može da donese konzumentima medija.  

Mentalno zdravlje i mediji: Kada prestaje senzacija a počinje odgovornost 

  • Podaci agencije „Kliping“ pokazuju da je od januara do novembra 2024. godine objavljeno više od 12.000 tekstova o mentalnom zdravlju, koji se na različite načine bave ovom temom. Ipak, način na koji mediji izveštavaju o mentalnom zdravlju često govori suprotno, oslanjajući se na senzacionalizam, umesto da odgovorno informišu javnost i pruže korisne informacije o rešavanju problema.

Akušersko nasilje vs retinol

  • Fokus na proizvode poput retinola, koji može biti koristan za poboljšanje kvaliteta kože žena, ne bi trebalo da zasenjuje teme kao što je npr. akušersko nasilje, koje direktno utiče na život, zdravlje i sigurnost žena. Međutim, često se postavlja pitanje prioriteta i izbora tema koje dominiraju medijskom pažnjom.

Odgovornost u rečima: Medijska perspektiva o trgovini ljudima u Srbiji

  • Trgovina ljudima predstavlja jedan od najvećih globalnih problema današnjice, a mediji igraju ključnu ulogu u oblikovanju javne svesti i razumevanju ovog fenomena.

Zvuk senzacionalizma nasuprot tišini žrtava: Analiza medijskog izveštavanja o nasilju nad ženama

  • Mediji igraju ključnu ulogu ne samo u izveštavanju o ovim incidentima, već i u oblikovanju javnog mišljenja o nasilju nad ženama. Međutim, nije sve u brojkama i statistikama; način na koji se priče ispričaju, koje detalje izaberemo da istaknemo, i jezik koji koristimo može podstaknuti empatiju i razumevanje ili, nažalost, doprineti stigmatizaciji žrtava i senzacionalizmu. 

Kroz osvrte na najčitanije i najkorisnije tekstove iz prethodne godine, imali smo priliku da zajedno naučimo i unapredimo naše veštine. Od izazova u PR-u i marketingu do dubljeg razumevanja društvenih tema kroz medije, ovi sadržaji su služili kao vodič za profesionalni rast i jačanje vaših strategija.

Nadamo se da će vas i naredna godina inspirisati na dalje usavršavanje i da ćete pronaći vrednost u sadržaju koji nastavljamo da kreiramo za vas.

Pogledajte još