Sudeći prema najpoznatijem globalnom istraživanju o poverenju građana – Edelman Trust Barometar, kojim obično započinje Svetski ekonomski forum u Davosu, a koje sprovodi jedna od najvećih komunikacijskih kuća, rezultati za 2023. godinu su prilično zabrinjavajući. Činjenica da se zaključci…
Dan pre obeležavanja Međunarodnog dana zaštite podataka o ličnosti 28. januara, Google se obavezao da će uvesti promene u neke od svojih usluga i proizvoda kako bi se uskladio sa pravilima Evropske unije. Time ova kompanija demonstrira posvećenost pitanjima…
Realnost sa kojom nas je suočio globalni ICCO PR izveštaj za 2022. u oblasti etičkih pitanja je takva da možemo zaključiti kako demontaža sistemskog rasizma, pogotovu u Americi, i ugrađivanje inkluzije u kompanijama nije uopšte tako jednostavno kako nam…
Kada smo vam na izmaku 2022. preneli prognoze o tome koji će trendovi dominirati u digitalnim komunikacijama u 2023. mnogi su se prvi put susreli sa influensingom zaposlenih kao jednoj od onlajn strategija koja može u velikoj meri da…
Gaslajting, termin koji je Vebsterov rečnik proglasio za reč 2022. godine, i kod nas se koristi u istom obliku. Da imamo prevod za ovu reč, možda bismo imali tačan podatak koliko puta je guglan iz Srbije. U svakom slučaju,…
Poseban segment godišnjeg globalnog ICCO PR izveštaja za 2022/2023. godinu, predstavlja istraživanje koje nam omogućava da pratimo promene i razumemo pitanja koja utiču na poziciju žena u PR industriji, a koje je sprovedeno u saradnji sa GWPR, neprofitnom organizacijom…
Monitoring medija nesporno je najvažniji alat za PR profesionalce. Uostalom, kako biste na drugi način najpotpunije pratili šta svi govore o vama, otkrili rezultate svojih napora u odnosima s medijima ili krizu pre nego što nastupi? Medijsko istraživanje uvek…
Photo by Markus Winkler on Unsplash Ekskluzivni novogodišnji intervju sa chat botom OpenIA Kraj godine je momenat da se sumira šta je urađeno, da se naprave planovi za sledeću godinu i baci oko na to šta su trendovi za neki naredni period….
Jedan od najčešćih problema sa kojim su se godinama susreću ljudi u PR agencijama ili sektorima za komunikacije u kompanijama, kao i u medija monitoring industriji, je adekvatno određivanje dosega medijskih objava. Posebno je to izraženo kod online medija….