monitoring
Monitoring društvenih mreža
Praćenje svih društvenih mreža, relevantnih blogova i foruma, kao i najčitanijih portala u Srbiji i regionu 24/7/365. Ne propustite ništa bitno.
• Saznajte kakva je percepcija vašeg brenda online
• Identifikujte potencijalne potrebe vaših korisnika
• Pratite aktivnosti vaše konkurencije
• Pronađite adekvatne influensere za vaš brend
• Otkrijte na vreme nove trendove na društvenim mrežama
Monitoring društvenih mreža pomaže PR i marketinškim stručnjacima da prate svoje brendove na društvenim mrežama u realnom vremenu, da dobiju pravovremene, filtrirane i relevantne informacije i tako donesu najbolje odluke za svoj dalji online nastup.
metricom
Tehnologija za monitoring
Metricom prikuplja i analizira preko milion objava sa društvenih mreža Facebook, Twitter, Instagram i Youtube, relevantnih foruma i blogova, kao i komentara na tekstove sa najčitanijih internet portala u Srbiji i regionu.
Uz pomoć veštačke inteligencije automatski klasifikuje objave po ključnim rečima i dogovorenim temama od interesa za Vaše poslovanje. Ovaj proces se odvija apsolutno automatski i u realnom vremenu.
osnovni ili napredni
Odaberite monitoring koji
vam najviše odgovara
Osnovni monitoring društvenih mreža
Idealno za početak, omogućiće vam da ispratite sva važna spominjanja na društvenim mrežama i budete u toku.
Osnovni monitoring podrazumeva praćenje 24/7/365 svih društvenih mreža, relevantnih blogova i foruma, kao i najčitanijih portala u Srbiji i regionu.
U okviru osnovnog monitoringa možete:
• zadati ključne reči koje vas interesuju
• dobiti uvid u sve objave na svim društvenim mrežama u realnom vremenu
• pratiti ih i u pokretu, putem mobilne aplikacije
Napredni monitoring društvenih mreža
Što više relevantnih podataka, to su odluke bolje.
Spoznali smo potrebu da pružimo dodatnu uslugu kako biste bolje pratili i unapredili svoj nastup na društvenim mrežama. U moru nerelevantnih informacija, znaćete u svakom trenutku kako javnost posmatra vaš brend, a kako vašu konkurenciju na društvenim mrežama. Takođe imaćete jasnu sliku o tome na koji način korisnici društvenih mreža komentarišu određene teme i pojave u vašoj industriji.
Sadržaj pregleda i filtrira naš tim analitičara i dubinski analizira relevantne objave, tako da u okviru naprednog monitoringa dobijate:
• osnovni monitoring (pristup Metricom aplikaciji)
• analitika i interaktivni izveštaj
• filtriranje sadržaja (izdvajanje relevantnih objava)
• ažuriranje svakog dana
• analiza od strane analitičara
• izveštaj sadrži sledeće parametre: izvor objave (FB, TW, IN, YT, forum, blog…), autor objave, broj impresija, broj interakcija, spisak najuticajnijih infuensera, word cloud, spisak svih objava, sentiment (pozitivne, negativne, neutralne), tematski focus (pominjanja proizvoda, usluga, predstavnika kompanija, CSR aktivnosti, promotivnih kampanja itd.) i još dosta raspoloživih metrika po izboru i potrebi klijenta.
I to sve dobijate u interaktivnom formatu u okviru jednog izveštaja.
Dodatne specijalizovane analize za bolji online nastup
Uporedna analiza profila
Nakon što ispratite, analizirate i unapredite svoj nastup na društvenim mrežama, spremni smo da idemo sa vama i dalje kako biste bili konkurentni na tržištu.
Dodatnom analizom koji radi naš stručni tim za vas, radimo poredjenje uspešnosti određenih profila i postova jednog brenda u odnosu na drugi. To mogu biti brendovi u okviru kompanije, ali i poređenje sa konkurencijom.
Otkrijte mikro- influensere pre drugih
Ovo je doba saradnje brendova i mikro-influensera koji imaju pristup uskim ciljnim grupama. Međutim, nije lako prepoznati ko je pogodan influenser.
Naša tehnologija prati broj impresija, kao i broj interakcija na određenim objavama i njihove autore.
Bilo da vam treba influenser za seoski turizam ili automobilizam, mi vam možemo pomoći u preporukama za angažovanje influensera u određenim i specifičnim oblastima.
Relevante informacije i smisleni zaključci
Danas se ogromna količina informacija plasira na internetu, tako da nije lako filtrirati šta je zapravo korisno za poslovanje. Verovatno često vidite rasprave, spinove, duge i besmislene debate.
Nije lako doći do pravih informacija, relevantnih za poslovanje, a kamoli do ključnih zaključaka o ciljnoj grupi.
Srećom, tehnologija vam daje mogućnost da izvučete samo ono bitno iz buke.
Kliping Metricom aplikacija na dnevnom nivou prikuplja preko 1.000.000 postova na internetu, a uz podršku napredne tehnologije i našeg stručnog tima analitičara, dobićete kompletan uvid u online komunikaciju o vašem brendu i industriji.
Ne zaboravite, 80% spominjanja vašeg brenda se dešava izvan vaših zvaničnih profila.