Krajem juna OTP Banka Srbija i Olimpijski komitet Srbije organizovali su u bašti Olimpijske kuće u Beogradu „Druženje sa olimpijcima“. Kako je navedeno, to je bilo i poslednje veliko okupljanje olimpijaca pre odlaska u Japan. A da će olimpijci i stvarno ove godine otići u Japan sve je izvesnije. Uprkos negodovanju i nezadovoljstvu Japanaca što će se Olimpijske igre uopšte održati, jer se plaše posledica koje takav skup sportista (i navijača) može da izazove kada je pandemija koronavirusa u pitanju, Igara će (napokon) biti, i to prvi put u neparnoj godini.
Ali prošle godine u ovo vreme znalo se da neće. Znala je to i OTP Banka Srbija koja je već 20 godina sponzor Olimpijskog komiteta Srbije.
„Vredno smo mesecima radili na pripremi aktivnosti tokom Olimpijskih igara u Tokiju, usled odlaganja igara morali smo da reagujemo brzo i prilagodimo naš plan komunikacija, kampanja i događaja”, kaže o tom periodu Milena Mićanović, direktor za komunikacije i odnose sa javnošću u OTP Banka Srbija i dodaje:
„Preispitali smo prioritete, sagledali celokupnu situaciju i opredelili se da nastavimo sa olimpijskom kampanjom, ubeđeni da je negovanje olimpijskih vrednosti od velike važnosti u ovom neizvesnom periodu. Put do Tokija će trajati nešto duže nego što smo mislili, ali će dolazak do cilja biti trijumfalan za sve. Olimpijske igre će doći, ali postoje pobede koje su važnije i od sportskih. U tu čast, kao zahvalnost svim herojima ove krize, u maju smo pokrenuli kampanju zajedno sa partnerima iz Olimpijskog komiteta Srbije i formirali najveći i najsjajniji olimpijski krug podrške.”, rekla je ona u decembru 2020.
I zaista, kako ljudi iz komunikacija i marketinga mogu da bilo šta planiraju u današnje vreme?
„Korona je neke industrije, poput travel i ivent industrija, potpuno obrisala gumicom i mnoge kompanije stavila pred izazov da se prilagode ili nestanu čekajući da se stvari vrate u staro stanje. Tako je i za Webiz u 2020. došla prekretnica, jer nismo želeli samo da čekamo. Jedino rešenje i za nas, kao i za druge, je svakako bila digitalizacija odnosno prelazak na onlajn način poslovanja, pri čemu možemo reći da je Webiz jedan od pionira u pripremi lajv virtualnih događaja u Srbiji. Ali čak i kada smo se odlučili na to, nije postojala uobičajena praksa niti uhodan tim koji je stručan za onlajn konferencije, pogotovo ne na nivou koji Webiz zahteva, pošto stalno pomeramo granice i inoviramo. Tako da smo morali da jačamo partnerstva da bismo zajedno gradili novi model, da ulazimo u nove sfere i da stičemo nova znanja.“ izjavio je Nikola Milić, iz Webiza.
Danas imamo situaciju da se sve otvara, najavljuju se festivali, koncerti, od septembra možemo očekivati i neke poslovne događaje i sada sektori komunikacija rade punom parom. Ali bez obzira na to što je situacija trenutno povoljna, to ne znači da će tako biti za koji mesec. Prošle godine u ovo vreme, pričalo se o Exitu u avgustu, Nišvillu u avgustu, pomeranju nekih festivala za septembar, preventivnim merama i sličnom, a desilo se…?
Imajući to u vidu, da li kompanije koje, na primer, razmišljaju o sponzorstvu na „Beer festu“, razmatraju da je sasvim moguće da se u avgustu taj događaj otkaže? Da li neko ko sprema korporacijsku proslavu u septembru, i već sprema prostor, spisak gostiju, pozivnice, novinare, razmišlja o tome da ako se ispune neke najave i u septembru bude još jednog talasa koronavirusa, tog događaja ne bude? Naravno da razmišljaju. Nastavak teksta potražite na sajtu BizLife.rs.