Banke u 2018. godini najčešće sponzorisale festivale

Autor teksta
Picture of Ivana Milošević

Ivana Milošević

unnamed

U 2018. godini banke u Srbiji najčešće su sponzorisale različite festivale (EXIT, Sea Dance, Festival nauke, Beogradski festival igre, Guitar Art festival, Jazz festival Novi Sad), pokazalo je medijsko istraživanje bankarskog sektora agencije „Kliping“. Osim festivala, banke su sponzorisale i sport, različite manifestacije, sajmove, a kao poseban način podrške izdvaja se i sponzorstvo po kom objekti nose ime banke (Kombank dvorana). Na osnovu izveštavanja štampanih, elektronskih medija i internet portala, Addiko Banka, Banka Poštanska štedionica, Erste Banka, Eurobanka, Raiffeisen Banka realizovale su najveći broj sponzorstava u prošloj godini.
Najveću podršku festivalima u 2018. godini pružila je Addiko Banka kroz sponzorstva EXIT-a i Sea Dance-a. Na EXIT-u prisutni su na Addiko Fusion Stage-u imali priliku da uživaju uz zvuke Nikole Vranjkovića, Hevi Hipi Bejbia, Marka Louisa, Ritam nereda, Irie FM-a, dok su na Addiko Main Stage-u u Budvi nastupili DJ Lado Raičković i Rambo Amadeus. Osim toga, beležimo da su Erste Banka i Raiffeisen Banka pružile podršku za održavanje festivala „Božićno seoce kod Hrama“.

Na drugom mestu, mediji su najčešće izveštavali o sportskim sponzorstvima i to pre svega o podršci Banke Poštanske štedionice odbojkaškim ligama Srbije, Odbojkaškom savezu i beach – volley ligi. Osim odbojke, banke su podržale i druge sportove kao što su fudbal, badminton, vaterpolo, rukomet, hokej na ledu i aikido. Tako je četvrtu godinu za redom Banca Intesa organizovala Italijanski fudbalski kamp u Srbiji, koji dečacima i devojčicama uzrasta od 7 do 14 godina pruža jedinstvenu priliku da uče o veštinama i tajnama ovog sporta kroz rad sa italijanskim trenerima. Eurobanka podržala je jedno od najprestižnijih nacionalnih takmičenja, Kup grada – Trofej Beograda 2018 u badmintonu.

Na trećem mestu su različite manifestacija, sajmovi koje su sponzorisale banke. Trinaesti put zaredom Eurobanka je bila generalni sponzor manifestacije „Noć knjige“ koja je održana 8. juna na 55 lokacija u 26 gradova Srbije i regiona u organizaciji izdavačke kuće „Laguna“. Na drugom mestu su mediji u ovom segmentu najčešće izveštavali o Sajmu poljoprivrede i tome da je Crédit Agricole banka bila partner 85. Međunarodnog sajma poljoprivrede u Novom Sadu, dok je NLB Banka bila generalni sponzor Sajma poljoprivrede u Šapcu. Takođe, Banka Poštanska štedionica je na Sajmu za penzionere u Nišu predstavila uslugu „penzija unapred“ koja omogućava klijentu da sedam dana pre penzije podigne iznos sredstava na bilo kom šalteru Poštanske štedionice.

Medijsko istraživanje je pokazalo da su najčešća sponzorstva banaka sadržana i u samom nazivu festivala, događaja, lige i objekta. Tako ne čudi da je upravo najveći broj objava o „Banka Poštanska štedionica Super ligi“, „Banka Poštanska štedionica Prvoj ligi“, „Banka Poštanska štedionica Prvoj B ligi“, „Banka Poštanska štedionica beach – volley ligi 2018“, Addiko Fusion Stage-u, Addiko Main Stage-u i Kombank dvorani.

Pogledajte još