Strategija oglašavanja na društvenim mrežama za restorane u 2021.

Autor teksta
Picture of Kliping

Kliping

Od marta do danas je prevaljen veliki put, a ugostitelji su shvatili da ne mogu više svoje poslovanje da baziraju samo na posetama njihovim objektima. Mnogi su razvili uslugu dostave i pripremu hrane, a uz pomoć digitalnog marketinga pokušavaju da se što bolje pozicioniraju na društvenim mrežama i tako dođu do korisnika njihovih usluga u uslovima koji pokazuju da je potreba za dostavom hrane dostigla sam vrh potražnje. Osnova strategije je da ugostitelji putem društvenih mreža ostvare komunikaciju sa kupcima.

Društvene mreže ugostiteljima daju priliku da komuniciraju sa svojim posetiocima i da na osnovu komentara i sugestija poboljšaju svoje poslovanje, da vizuelno reklamiraju svoje usluge i tako se visoko pozicioniraju za period kada će proslave i druženja u ugostiteljskim objektima opet biti moguća. I pre, a posebno u periodu pandemije, istraživanja pokazuju da kod mlađih ljudi odabir restorana isključivo zavisi od komentara i sadržaja na društvenim mrežama.

Zbog svega navedenog, postoji nekoliko preporuka koje strategije bi trebalo da usvoje ugostitelji koji žele da dobro posluju u 2021.

Optimizujte svoje angažovanje na internetu kroz atraktivne veb sajtove i profile na društvenim mrežama. Komunicirajte sa svojom publikom o vašim planovima, ažurirajte redovno svoje profile na društvenim mrežama i delite lep sadržaj povezan sa vašim poslovanjem uz brendirane haštagove. Pokrenite dostavu hrane preko interneta i mogućnost online naručivanja i rezervacije.

Dobar sadržaj na društvenim mrežama je ključan za digitalni marketing kako biste privukli publiku. Napravite kalendar objava koje će imati pisani sadržaj koji će prati vizualni u formi slika i video materijala. Vizualni prikaz hrane najviše privlači pažnju, duže ostaje u pamćenju i izaziva potrebu da se hrana proba. Preporuka je da svojoj publici pružite i neki „live“ sadržaj tj. snimite video kako pravite određene poslastice.

Kao brend pokušajte da promovišete stvari koje radite za svoje posetioce, osoblje, društveno korisne usluge ili čak šta radite u dobrotvorne svrhe. Ljudi su danas vrlo oprezni, tako da možete da podelite mere predostrožnosti koje ste usvojili kako bi osoblje i posetioci bili bezbedni u uslovima pandemije.

Povežite se sa influenserima koji imaju veliki broj pratilaca i veliki uticaj. Najviše obratite pažnju na blogere koji se bave posetom restoranima, testiranju hrane i životnim stilom koji se poklapa sa strategijom promovisanja vašeg brenda.

Reklamirajte se na društvenim mrežama tako što će te koristiti kombinaciju organskog i plaćenog digitalnog marketinga. Kreirajte plaćene kampanje da bi do vaše publike stigao baš vaš sadržaj, a ovo se posebno odnosi na to kada želite da najavite posebne događaje,  želite da predstavite novi jelovnik ili bilo šta što mislite da može zainteresovati vašu publiku.

Na sve ovo dodajte i vaš sopstveni pečat, nešto što smatrate da je jedinstveno za vaš brend. To obično može da bude pomenuti  „live“ sadržaj iza kulisa ili organizovanje giveaway kampanja koje nude vaše jedinstvene usluge i podstiču interakciju sa vašom publikom.

Nadgledajte svoje društvene mreže i pratite blogove koji se bave ugostiteljstvom, influensere koji posećuju restorane i čitajte recenzija korisnika vaših usluga. Sve ovo vam može pomoći da unapredite vaše poslovanje.

Ideja je da se ugostiteljska industrija kreće napred i prilagođava novim okolnostima, da iskoristi digitalni marketing kao alat, unapredi svoje poslovanje i prebrodi ovaj period kada smo svi pogođeni pandemijom koronavirusa. Benefit je da će i posle pandemije sve ove usluge biti dodatno razvijene, a ugostitelji će izaći iz ovog perioda sa znatno unapređenim poslovanjem i strategijom razvoja njihovog brenda.

Izvor: crayonpanda

Pogledajte još