Agencija Kliping analizirala je u medijima zastupljenost bankarskih projekata koji se tiču društveno odgovornog poslovanja
Prva analiza koju je agencija Kliping napravila govori o tome kako su mediji izveštavali o CSR aktivnostima banaka u prvoj polovini ove godine. Prema ovom istraživanju, trend koji postoji poslednjih godina da se kompanije najčešće odlučuju da u fokus svojih CSR aktivnosti stave ekologiju, odnosno zaštitu čovekove okoline, nastavlja se i u prvoj polovini 2022. godine.
Prema istraživanju agencije Kliping, na polovini godine dominantne banke, kada je u pitanju broj medijskih objava o CSR aktivnostima, jesu: Erste, OTP, Komercijalna i NLB banka, koje su se spojile tokom prva dva kvartala. Kada govorimo o konkretnim projektima, od ukupnog broja objava, OTP Generator Zero je imao 14 odsto. Na drugom mestu je Organic konkurs NLB Komercijalne banke (13,7 odsto), zatim slede Heroine Erste banke (9 odsto).
Istraživanje je pokazalo da mediji, kada izveštavaju o CSR aktivnostima, najčešće to rade kroz formate PR saopštenja banaka. Primetan je nedostatak medijski iniciranih tekstova kako bi se javnosti dodatno približio značaj društveno odgovornih praksi banaka koje pokušavaju da daju doprinos smanjenju karbonskog otiska, bržoj zelenoj tranziciji, organskoj proizvodnji, ženskom preduzetništvu, edukaciji dece, očuvanju kulturnog nasleđa, doniraju sredstva onima kojima je to potrebno itd.
Analizu predstavila: Jelena Nikolić
Izvor: BIZLife Magazin