Da li znate kada i kako se spominjete u medijima?

Razumevanje onoga što se događa oko vas predstavlja prvi i osnovni korak ka dugoročnom uspehu. Da li znate koliko vam monitoring medija može pomoći u svakodnevnom poslovanju, kriznim situacijama, osmišljavanju komunikacijskih planova, unapređenju brenda…? Predstavljamo vam pet prednosti kontinuiranog praćenja medijskih objava:

Slika kompanije/brenda

Monitoring medija vam pruža mogućnosti objektivnog merenja i poboljšanja efikasnosti komunikacije s javnošću, vašim ciljnim grupama i stejkholderima. Uz pomoć ovog alata možete pomno pratiti koliko, kada i u kom kontekstu se u medijima spominje vaša kompanija ili brend.

Krizne situacije

Krizne situacije su, nažalost, nešto što se ne može unapred predvideti i planirati. One nastaju iznenada i uglavnom bez vaše kontrole. Međutim, ono što možete da uradite je da unapred pripremite plan reagovanja u određenim kriznim situacijama. Ukoliko se vaša kompanija ili brend spomenu u negativnom kontekstu, uz pomoć 24-časovnog praćenja medijskog sadržaja, kao i slanja alarm klipinga, možete samo nakon nekoliko minuta biti upozoreni na pojavu negativne medijske objave. . 

Industrijski trendovi

Monitoringom medijskog sadržaja na jednostavan način možete da imate uvid o najnovijim dostignućima u vašoj industriji: koliko ste konkurentni na tržištu, prepoznate buduće trendove ili predvidite potencijalni rast u potražnji vaših proizvoda/usluga. Ukoliko ste informisani o budućim tendencijama u vašoj industriji, možete na vreme da reagujete i pripremite adekvatne komunikacione strategije i odmah donesete neophodne odluke potrebne za ostvarenje vaših strateških ciljeva. 

Analiza konkurencije 

Osim praćenja pominjanja vaše kompanije ili brenda, monitoring vam omogućava da saznate medijske aktivnosti vaših konkurenata. Uz pomoć monitoringa konkurencije imate mogućnost da dobijete informacije na koji način komuniciraju u medijima, ko su njihove ciljne javnosti, koliko i kako mediji izveštavaju o njihovim aktivnostima. 

Budući planovi i strategija 

Monitoring medija otkriva podatke koji predstavljaju pouzdan oslonac za donošenje odluka jer štedi vaše dragoceno vreme i pomaže da se fokusirate na osmišljavanje planova i razvoj sopstvene strategije.  Relevantan monitoring vaših aktivnosti u medijima je neophodan resurs za analize sadržaja i evaluaciju medijskih aktivnosti. Analize medija prevazilaze jednostavno prepričavanje i tumačenje onoga što se dogodilo – one vam nude mnogo jasniju sliku o vašoj poziciji na medijskom tržištu i neophodan su osnov za kreiranje planova i strategija.