4 glavna trenda digitalne transformacije u medijima i industriji zabave za 2019. godinu

4 glavna trenda digitalne transformacijeu medijima

Daniel Njumen, izvršni direktor kompanije Broadsuite Media Group, glavni analitičar Futurum-a i autor knjige “Futureproof”, izdvojio je 4 trenda digitalne transformacije u medijima i industriji zabave za 2019. godinu.

Izobilje reklama. U 2019. godini povećaće se potrošnja u digitalnom video oglašavanju. Prema podacima eMarketer-a, količina digitalnog video oglašavanja koja se programski realizuje će se 2019. godine gotovo udvostručiti u odnosu na 2015. godinu. To znači da bez obzira na to koje medijske kanale koristimo, biće sve više reklama, a pošto se naši podaci sve više umnožavaju, one će biti utoliko prilagođenije našim individualnim razmišljanjima.

Marketing pravi novi zaokret – prema AI i mašinskom učenju. U današnje vreme, kompanije koje se bave strimingom postižu veće uspehe koristeći mašinsko učenje i veštačku inteligenciju (AI) kako bi se plasirale među hipersegmentirane gledalaoce. Inače, sve veći broj gledalaca tvrdi da sadržaj pronalaze putem preporuka svoje striming kompanije – stvarajući sopstveni “me channel”.

Multikanalnost je svuda. Razmislite o sledećem: kada ste poslednji put gledali televiziju a da se istovremeno niste bavili društvenim mrežama ili drugim aplikacijama na telefonu? Potrošačima više nije dovoljan samo jedan vid zabave. Imamo konstantnu potrebu za većim brojem platformi kako bismo se osećali angažovano i zadovoljno. Zbog toga mnogi brendovi otkrivaju moć multikanalnosti kao sredstva držanja pažnje gledaocima. Ovaj trend se svake godine konstantno povećava i po svemu sudeći, to će se nastaviti.

Povećanje potražnje za internet podacima. Medijske kompanije i kompanije iz industrije zabave teže tome da digitalni sadržaj učine dostupnim, a potrošači zahtevaju veći pristup podacima kako bi taj sadržaj mogli da nose sa sobom. Milenijalci i generacija Z već sada češće strimuju sadržaj nego što ga gledaju na TV-u. To nije zanemarljiva stvar. Promeniće način na koji se podaci plasiraju i prodaju. Baš kao što naši telefoni imaju sve više prostora za fotografije i video sadržaj, mobilni operateri će morati da obezbede više prostora za pristup sadržajima koje nude pružaoci usluga.

Izvor teksta: Forbes.com