Kliping blog

18.02.2019

Ekspanzijom korišćenja interneta i društvenih mreža, mediji prolaze kroz velike transformacije i suočavaju se sa brojnim izazovima. Promene sa kojima se mediji suočavaju posledično utiču i na način na koji radimo, komuniciramo, živimo… Jedna od posledica je i pojava ogromne količine informacija, pa je sve teže doći do relevantnog i korisnog sadržaja.   Mi se...

read more

Širenje lažnih vesti na društvenim mrežama obeležilo 2018.

18.02.2019

Od brazilskih predsedničkih izbora do „žutih prsluka“ u Francuskoj, 2018. godina je bila obeležena jačanjem uticaja lažnih vesti, čemu su posebno doprineli društveni mediji. To je potkopalo već ionako slabo poverenje u medije i institucije. Dezinformacije su procvetale. Mnoge fotografije, iako stvarne, koristile su se kako bi im se dao drugi smisao: policijsko nasilje u...

read more

4 glavna trenda digitalne transformacije u medijima i industriji zabave za 2019. godinu

18.02.2019

Daniel Njumen, izvršni direktor kompanije Broadsuite Media Group, glavni analitičar Futurum-a i autor knjige “Futureproof”, izdvojio je 4 trenda digitalne transformacije u medijima i industriji zabave za 2019. godinu. Izobilje reklama. U 2019. godini povećaće se potrošnja u digitalnom video oglašavanju. Prema podacima eMarketer-a, količina digitalnog video oglašavanja koja se programski realizuje će se 2019....

read more