Analiza medijskih strategija

analiza medijskih strategija stranicu

Analiza medijskih strategija prevazilazi jednostavno prepričavanje i tumačenje onoga što se dogodilo. Kroz ovu analizu Vam pružamo uvid u kontekst u kom se pominjete u medijima i dajemo pregled evaluacije dosadašnje medijske strategije i savetovanje šta Vam je potrebno za kontinuirano poboljšanje. Izveštaji sadrže interpretativnu analizu sadržaja, medija, vaših ciljnih grupa, poruka, daju detaljan pregled medijskog izveštavanja o Vama ili Vašoj konkurenciji, istovremeno ocrtavajući jasna usmerenja za komuniciranje sa medijima za ubuduće. Koristeći podatke dobijene istraživanjem o konzumaciji medija, omogućavamo vam da imate uvid o :

  •  medijima koji o vama izveštavaju;
  •  izdavačima medija;
  •  medijskoj specijalizovanosti i pokrivenosti;
  •  tonalitetu (pozitivan, neutralan, negativan);
  •  publicitetu objava;
  •  planiranosti objava;
  •  komercijalnoj vrednosti objava na osnovu cena oglašavanja;
  •  PR vrednosti objava na osnovu cena oglašavanja;

U posebnom delu analize vam izvajamo i podatke o :

  •  o vašim ciljnim grupama (žene, muškarci, kompanije, NVO, influenseri itd);
  •  medijima;
  •  ključnim porukama;