Analiza medijske zastupljenosti

analiza medijske zastupljenosti

Osnovna analiza

Korišćenjem kvantitativnih elemenata  omogućavamo vam da u što kraćem vremenskom roku dobijete informacije koje su bitne za dalje planiranje medijskog pojavljivanja ili evaluaciju prethodnih aktivnosti. Osnovne analize prikazuje medijsku prisutnost Vas i/ili konkurentskih kompanija kroz :

  •  broj objava;
  •  vrstu medija;
  •  medijsku pokrivenost;
  •  periodičnost medija;
  •  autore objava;
  •  površinu/trajanje/vreme objava;

 

 

In-depth analiza

In-depth analiza, sadrže dodatne kvantitativne i kvalitativne elemente pomoću kojih prikazujemo Vaše pojavljivanje u medijima, sa posebnim naglaskom na sadržaj objava, odnosno o kojoj vrsti poslovanja su mediji najviše izveštavali, prenetim porukama, tonalitetu, na osnovnu kojih možemo da pružamo povratnu informaciju o učinku PR aktivnosti. Pored kvantitativnih elemenata iz Osnovnih analiza, ova analiza sadrži i :

  •  detaljan medijski i tematski fokus medija;
  •  tonalitet objava;
  •  publicitet objava;
  •  planiranost objava;
  •  ključne poruke;
  •  komercijalnu vrednost objava na osnovu cena oglašavanja;
  •  PR vrednost objava na osnovu cena oglašavanja;